Pilih latar antum dulu ...!

Saturday, January 22, 2011

BUKAN MUDAH~

Aku sedar bukan mudah..
Untuk mengejar mimpi indah..
Pernah suatu ketika dulu..
Ku punya harapan besar..
Kini aku tak pasti….Dapatkan ku miliki..

Sudah jauh kita tempuh..
Kekalkanlah impian lalu..
Mungkin ada hikmat..
Yang akan menunggu..
Di penghujung jalan
…Biar nanti kecewa
…Setidak-tidaknya mencuba…

Jika halangan menduga perjalanan kita
…Janganlah kau putus asa…
Karena ku ada di sisi setia menemani…
Andai semangatmu gugur..
Genggamlah tanganku…
Kita hampir ke situ…

Adakala ku terasa..
Ketabahan tak setegar…
Tetapi apakan daya…
Berhenti separuh jalan..
Percayalah padaku…
Aku yakin kita mampu..

Biar orang katakan…
Rapuhnya harapan
…Bukan mereka tentukan lagi..
Kau ada aku dan aku punya kamu..
Amanlah akhirnya tetap bersama…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...